Kerstfeest 2019

Kerkvieringen en activiteiten voor u op een rij:

Zaterdag 21 december

18:00 uur Herderstocht voor jong en oud(er). Wandel mee met de herder en beleef het kerstverhaal. Start tussen 18.00 en 19.00 uur bij de Amstelkerk. Eindpunt met samenzang bij de St. Urbanuskerk.

Dinsdag 24 december: Kerstavond

11:00 uur Kerstviering voor de bewoners WZC Theresia m.m.v. het Caeciliakoor. Voorgangers: ds. Benedikte L. Bos en pastor E. Brusee.
19:00 uur Kinderkerstviering (Eucharistie) m.m.v. kinderkoren in de St. Urbanuskerk. Voorgangers: pastoor E. Jongerden & pastor E. Brussee.
22:00 uur Kerstnachtviering m.m.v. koor Elckerlyc in de St. Urbanuskerk. Voorgangers: pastor Van Tillo / Brussee. (Na afloop warme chocolademelk, glühwein en kerstbrood.)
22:30 uur Kerstnachtviering m.m.v. het Kerstnachtkoor in de Amstel kerk o.l.v. Eric Jan Joosse . Voorganger: ds. Benedikte L. Bos.

Woensdag 25 december: Eerste Kerstdag

09:30 uur Kerkdienst in de Elimkerk. Voorganger: ds. W.J. van Gent .
10:00 uur Kerstviering m.m.v. Capella Nova in de Amstelkerk o.l.v. Eric Jan Joosse. Voorganger: ds. Benedikte L. Bos.
10:00 uur Hoogfeest van Kerstmis m.m.v. het Caeciliakoor in de St. Urbanuskerk. Voorgangers: pastor GJ. Adolfs en pastor E. Brussee.
14:00 uur Kindje Wiegen voor de allerkleinste rondom de kerkstal in de St. Urbanuskerk o.l.v. pastor E. Brussee.
16:00 uur Kerkdienst in de Elimkerk. Voorganger: ds. W.J. van Gent.

Donderdag 26 december: Tweede Kerstdag

10:00 uur Kerstfeest met de kinderen in de Elimkerk. (cadeautje voor alle basisschoolkinderen)

Dinsdag 31 december

17:00 uur Oudejaarsviering; oecumenische dienst in de Amstelkerk. Voorgangers: ds. Benedikte L. Bos en pastor E. Brussee.
19:00 uur Oudejaarsdienst in de Elimkerk. Voorganger: ds. W.J. van Gent.

Woensdag 01 januari 2019

10:30 uur Nieuwjaarsdienst in de Elimkerk (na de dienst oliebollen). Voorganger: ds. W.J. van Gent .

Naast deze vieringen kunt u ook op zondag terecht voor de zondagse viering. Gedurende de hele Kerstperiode zijn de kerststallen bij de St. Urbanuskerk in de pastorietuin te bezichtigen. Tot 24 december 15:00 kan men in de kerstboom naast de kerststal bij de pastorie, wensen ophangen, die tijdens de nachtmis zullen worden opgelezen.

Amstelkerk,
Kerkstraat 11
Elimkerk
Kon. Julianalaan 24

Sint Urbanuskerk
Achterdijk 1

De kerken in Ouderkerk aan de Amstel heten u van harte welkom en wensen u een gezegend Kerstfeest!

1 gedachte over “Kerstfeest 2019”